Камінь-Каширська міська громада

Волинська область, Камінь-Каширський район

Плата за друк

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                 Розпорядження міського голови    

                                                                                 11.02.2022 № 18

 

ПОРЯДОК

відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, виготовлення цифрових копій документів, що надаються Камінь-Каширською міською радою та її виконавчими органами за запитом на інформацію

1. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, виготовлення цифрових копій документів, що надаються Камінь-Каширською міською радою та її виконавчими органами за запитом на інформацію (далі - Порядок) визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, виготовлення цифрових копій документів шляхом їх сканування,  що надаються Камінь-Каширською міською радою та її виконавчими органами за запитами на інформацію та застосовується у випадку, коли Камінь-Каширська міська рада та її виконавчі органи є належним розпорядником інформації.

2. Інформація на запит, що не перевищує за обсягом 10 сторінок, надається безкоштовно.

3. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк чи виготовлення цифрових копій документів здійснюється, в разі потреби, при виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з 11 сторінки,  відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом на інформацію  (далі - Розмір відшкодування фактичних витрат), затвердженого розпорядженням Камінь-Каширського міського голови.

5. Розмір відшкодування фактичних витрат визначається в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.

Обрахування фактичних витрат здійснюється відділом бухгалтерського обліку, звітності  та господарського забезпечення апарату міської ради на підставі Заявки на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Заявка на виписку рахунка), за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку, поданої загальним відділом апарату міської ради   або відповідальною особою за розгляд запиту упродовж двох робочих днів з дати отримання запиту на інформацію.

 6. На підставі отриманої Заявки на виписку рахунка відділ бухгалтерського обліку, звітності  та господарського забезпечення апарату міської ради впродовж одного робочого дня виписує Рахунок для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Рахунок), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку, і передає його до загального відділу апарату міської ради   або відповідальній особі за розгляд запиту для надсилання в установлений законом строк запитувачу інформації.

7. Загальний відділ апарату міської ради  або відповідальна особа за розгляд запиту у письмовій формі повідомляє запитувача інформації про продовження строку розгляду запиту відповідно до положень частини четвертої статті 20, частин другої та третьої статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та додає до відповіді Рахунок.

8. Оплата Рахунку здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.

9. Загальний відділ апарату міської ради або відповідальна особа за розгляд, впродовж трьох робочих днів після отримання копії виписки з реєстраційного рахунка щодо зарахування коштів здійснює копіювання або друк копій документів, виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом на інформацію, та направляє їх запитувачу.

10. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням відповіді за запитом на інформацію. Відмовою від оплати вважається ненадання запитувачем інформації документів, які б підтверджували факт оплати витрат, протягом 20 робочих днів з дня реєстрації запиту в Камінь-Каширській міській раді.

В такому разі загальний відділ апарату міської ради або відповідальна особа за розгляд запиту надсилає на адресу запитувача інформації лист з відмовою в задоволенні запиту на інформацію на підставі вимог пункту 3 частини першої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

11. У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію  можна визначити заздалегідь і запитувач інформації надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов’язаних з наданням відповіді та нарахованих згідно з цим Порядком, відповідь надається в установлений законом строк.

12. Кошти, одержані від копіювання або друку копій документів, виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом на інформацію, залишаються у розпорядженні Камінь-Каширської міської ради як відшкодування фактичних витрат шляхом відновлення відповідних касових видатків.

                                            

 

 

 

 

 

Додаток 1 
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, виготовлення цифрових копій документів, що надаються Камінь-Каширською міською радою та її виконавчими органами за запитом на інформацію

ЗАЯВКА № __________ 
від “___” ____________ 20__ року 
на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, виготовлення цифрових копій документів, що надаються Камінь-Каширською міською радою та її виконавчими органами за запитом на інформацію

(реєстраційний номер і дата запиту на інформацію)

______________________________________________________________________________ 
(назва відділу міської ради,

_____________________________________________________________________________ 
у якому знаходиться запитувана інформація)

_____________________________________________________________________________

Прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи

 

Послуга, що надається

Кількість сторінок

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)

 

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

(За відсутності даних ставиться прочерк)

Виконавець:

___________________________ 
(посада)

___________ 
(підпис)

____________________________

(Власне ім’я, прізвище)

________________________________________________________

Додаток 2 до Порядку

відшкодування фактичних витрат на

копіювання або друк копій

документів, виготовлення цифрових

копій документів, що надаються

Камінь-Каширською міською радою

та її виконавчими органами за

запитом на інформацію

 

Камінь-Каширська міська рада

Розрахунковий рахунок _______________________________________________

Код за ЄДРПОУ _____________________________________________________

Платник ____________________________________________________________
                          (прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача-______________________________________________________________________________________________
                       юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи)

РАХУНОК № __________ 
від “___” ______________ 20___ року 
для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом на інформацію

_____________________________________________________________ 
(реєстраційний номер і дата запиту на інформацію)

 

Найменування

послуги

Вартість виготовлення однієї сторінки (без ПДВ), гривень

Кількість сторінок

Сума без ПДВ, гривень

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

 

 

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

 

 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)

 

 

 

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

 

 

Разом

 

 

 

Усього до сплати:

__________________________________________________ гривень ___ копійок 
                                                            (сума словами)

Виконавець:

___________________________ 
(посада)

___________ 
(підпис)

____________________________

(Власне ім’я, прізвище)

 

 

 

Розмір

фактичних витрат на копіювання або друк копій документів,

виготовлення цифрових копій документів,

що надаються Камінь-Каширською міською радою та її виконавчими органами за запитом на інформацію

 

Послуга, що надається

Граничні норми витрат

 

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування.

0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

Примітка: Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь