Камінь-Каширська міська громада

Волинська область, Камінь-Каширський район

Кожен може листуватися з ДПС в електронному форматі

Дата: 09.07.2025 08:11
Кількість переглядів: 42

Фото без опису

Уся поштова кореспонденція через електронний кабінет ДПС  – належно захищена , - наголошують у Головному управлінні ДПС у Волинській області та рекомендують фізичним особам-власникам землі та нерухомості, що підлягає оподаткуванню налагодити дистанційну комунікацію з податковою службою.

 

Електронний кабінет – це безпечний сервіс, який суттєво спрощує  отримання податкових послуг. Кожен громадянин, який має електронний цифровий підпис, може отримувати інформацію про нараховані податки та сплачувати їх через електронний кабінет, - розповідає начальниця відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб підприємців, податку на майно та місцевих зборів з фізичних осіб управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Волинській області Алла Волянюк. 

  • До 1 липня фахівці адміністрування податків і зборів з фізичних осіб нарахували майнові податки волинянам. Процес вручення податкових повідомлень - рішень триває. Чи можна не чекати листа, натомість отримати податкове повідомлення рішення дистанційно?
  • Безумовно. Для того, щоб листуватися з податковою службою, а це означає своєчасно отримувати інформацію для виконання податкових зобов’язань,   наприклад про нараховані майнові податки,  в електронному форматі необхідно подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (форма F/J 1391602).  Прошу обов’язково звернути увагу, що адреса електронної пошти, на яку надходитимуть сповіщення, має відповідати тій, яка була зазначена при реєстрації платника податків.
  • Тобто, за допомогою електронного цифрового підпису спочатку треба ідентифікуватися в електронному кабінеті, надати достовірну інформацію щодо власної електронної пошти, а потім сформувати заяву встановленої форми. Як це зробити правильно?
  • Із  запропонованих режимів необхідно обрати режим «Введення звітності» та на панелі інструментів натиснути «Створити». Обрати період, за який подається Заява та заповнити форму документа (вказати електронну адресу), натиснути «Перевірити» та «Зберегти». Підписати документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису та відправити до контролюючого органу. Через певний час користувач отримує Квитанцію № 1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа та Квитанцію № 2,  яка засвідчує факт і час приймання Заяви. 
  • Чи передбачена можливість швидкого інформування платника про те, що податкова надіслала листа, скажімо про нараховані податки?
  • Так. Інформація про те, що вам надійшов лист з податкової через електронний кабінет миттєво надійде у вигляді сповіщення на електронну пошту, яку зазначили в реєстраційних даних.  Решта – справа техніки, заходьте в електронний кабінет, читайте кореспонденцію та сплачуйте податки вчасно. Ви заощадите час на візит до інспекції та кошти для відправки кореспонденції поштою.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь