«Бажаєте, щоб наступний візит до Центру був кращим? Розкажіть, будь-ласка, про останній».
Міністкрством цифрової трансформації у період з листопада по грудень 2021 року було проведено пробну зовнішню оцінку рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг в центрах надання адміністративних послуг.
Відгуки громадян дають змогу проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають проблеми та запити задля підвищення рівня державного сервісу. Саме для цього були створені відеоролики для соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру був кращим? Розкажіть, будь-ласка, про останній». Основна мета оприлюднення цих роликів – проінформувати громадян про змогу залишити відгуки та ділитися враженням про сервіс у ЦНАП. Також довести населенню, що їхня думка важлива та буде врахована для покращення роботи ЦНАП.
Кожен відвідувач Центру надання адміністративних послуг має можливість залишити свій відгук про якість надання адміністративних послуг, відсканувавши QR-код, який розміщено на робочих столах адміністраторів.